VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!

måndag 16 maj 2011

sorligt

hej det har hänt not sorligt i fredags som jag fick veta idag av min klass kommpis julia :(
nåt jobbigt för dom som älskar/tycker om zlatan.....okej....ifredags hände en bil olycka med zlatan i milaon på motorvägen. Men tur som var klarade han sig.Han blev på körd av en kvinna :( om han skulle dö där då skulle jag inte vara i skolan imon x(
det skulle jag verkligen inte vara..... 

 HÄR KOMMER ATIKLEN:



Arkivbild: Bildbyrån

Zlatan i krock på motorväg

Den svenske stjärnspelaren Zlatan Ibrahimovic blev påkörd utanför Milano.

Relaterat

Zlatan i krock på motorväg Zlatan Ibrahimovic blev under fredagen påkörd när han färdades på motorvägen utanför Milano, skriver Gazzettan, uppger svt.se.
Han och chauffören, som även fungerar som livvakt, klarade sig dock oskadda medan kvinnan som körde in i deras bil fördes till sjukhus med lättare skador.
Polis tillkallades, vilket alltid sker vid olyckor i Italien, för att göra en första utredning. Milans ledning fick veta om olyckan ett par timmare senare. Zlatan ska kunna spela mot Cagliari på lördag

       kram felix/felizia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar